V-ați îmbolnăvit? Atunci e important să știți următoarele lucruri.

artikel

În primul rând, desigur, vă dorim însănătoșire grabnică. Încercăm să vă ajutăm să vă reluați lucrul cât mai repede cu putință. Punctul de coordonare a absențelor (VCP) și propriul dumneavoastră manager de personal vă vor îndruma dacă v-ați îmbolnăvit. Aceștia vor ține legătura cu dumneavoastră și, de asemenea, vor contacta serviciul de Sănătate și Siguranță la locul de Muncă, dacă este necesar. Mai jos puteți citi pe scurt ce așteptăm de la dumneavoastră dacă v-ați îmbolnăvit.

1. Anunțați din timp că veți lipsi

Dacă v-ați îmbolnăvit, trebuie să anunțați acest lucru la serviciul de permanență al AB Werkt. Puteți face asta 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână. AB Werkt anunță atunci absența dumneavoastră la compania în care lucrați. Anunțați-vă absența din prima zi în care v-ați îmbolnăvit. Dacă lucrați dimineața, anunțați îmbolnăvirea cu cel puțin o oră înainte de începerea serviciului. Dacă ați stat acasă câteva zile și abia apoi anunțați îmbolnăvirea, acest lucru este în dezavantajul dumneavoastră. Indemnizația de boală se plătește abia din prima zi în care anunțați îmbolnăvirea.

2. Mențineți legătura și sunați înapoi

Dacă v-ați anunțați absența, vă va contacta managerul de resurse umane. El sau ea vorbește limba dumneavoastră și vă va pune câteva întrebări pentru a-și putea face o idee mai bună despre situația dumneavoastră. În prima săptămână de boală, managerul de resurse umane vă va contacta aproape zilnic. Prin urmare, este important să fiți ușor de găsit la telefon. Salvați numărul în telefon, astfel încât să știți întotdeauna cine vă sună. Și sunați înapoi dacă a intrat căsuța vocală sau dacă ați ratat un apel.

Dacă absența dumneavoastră durează mai mult de o săptămână, vom apela la Serviciul de Sănătate și Siguranță la locul de Muncă, dacă este necesar. Și de la ei puteți primi apeluri, uneori cu număr ascuns. Vă rugăm să țineți cont de aceste aspecte. Rămâneți ușor de găsit pentru Serviciul de Sănătate și Siguranță la locul de Muncă și sunați înapoi dacă vi se solicită acest lucru. La conversația telefonică participă întotdeauna și un interpret care traduce totul pentru dumneavoastră.

3. Anunțați-vă recuperarea

Dacă vă simțiți mai bine, anunțați-vă recuperarea. Puteți să faceți acest lucru la serviciul de permanență al AB Werkt sau la managerul dumneavoastră de personal. AB Werkt anunță atunci recuperarea dumneavoastră la compania în care lucrați.

Absentați, dar nu pe motiv de boală?

Nu v-ați îmbolnăvit, dar totuși trebuie să vă anunțați absența? De exemplu, pentru că trebuie să aveți grijă acasă de un membru al familiei care este bolnav? În acest caz nu este vorba de concediu medical, ci de concediu de îngrijire. Și în acest caz trebuie să vă anunțați absența la serviciul de permanență al AB Werkt.

Aveți întrebări despre Punctul de coordonare a absențelor? În cazul în care vorbiți olandeză sau engleză (bine), vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon 085-4874014 sau prin e-mail la adresa VCP@ab-werkt.nl. Dacă doriți să vorbiți în altă limbă, vă rugăm să contactați helpdesk@ab-werkt.nl pentru întrebarea dumneavoastră legată de absență.