Nou! Helpdesk – Biroul nostru de asistență. Pentru a vă oferi servicii și mai bune

Aveți vreo întrebare privind planificarea muncii dvs. sau a transportului dvs.? Există vreo problemă în legătură cu spațiul de cazare? Sau ați primit un fluturaș de salariu care nu este corect?

Atunci trimiteți un e-mail sau sunați la Biroul de asistență al AB Werkt.

Ce este Biroul de asistență?

De acum înainte, Biroul de asistență este primul dvs. punct de contact, care se asigură că primiți ajutor cât mai rapid și mai eficient posibil. Biroul de asistență este format dintr-un grup de persoane care vorbesc fluent limbile polonă, română și engleză. Așadar, veți găsi rapid pe cineva cu care puteți discuta în limba dvs. Totul este foarte simplu.

Angajații Biroului înregistrează în evidență fiecare întrebare. Astfel vom putea regăsi rapid întrebarea dvs. dacă va fi necesar. În plus, angajații Biroului pot vedea ce măsuri s-au luat deja. Acest proces ne ajută și să recunoaștem blocajele și să le prevenim.

Cu ce probleme vă puteți adresa Biroului de asistență?

Aveți o întrebare la care încă nu ați găsit răspuns în portalul personal al lucrătorilor, la rubrica „Întrebări frecvente”? Verificați acolo mai întâi!
Vă puteți adresa Biroului de asistență pentru tot felul de întrebări legate de muncă, de locuință și de transport. Tot la Biroul de asistență trebuie să anunțați și dacă vă îmbolnăviți. Angajații Biroului vor face demersurile necesare în urma anunțului dvs. privind îmbolnăvirea și vă vor spune ce aveți de făcut pentru a nu pierde o eventuală indemnizație de boală.

Ce se întâmplă după ce ați formulat o întrebare?

Unele întrebări pot primi răspuns imediat de la Biroul de asistență. Biroul de asistență nu vă poate oferi un răspuns sau o soluție? În acest caz, angajații Biroului de asistență caută persoana care vă poate ajuta cel mai bine și mai rapid.

Poate fi vorba despre responsabilul cu cazarea din departamentul Hospitality, despre cineva de la departamentul de Resurse umane sau, de exemplu, de la departamentul de Facility management. Biroul de asistență contactează aceste persoane și se asigură că primiți ajutor cât mai curând posibil.

Vi se comunică imediat măsurile luate, astfel încât să știți și dvs. clar ce urmează să se întâmple. Așadar, veți primi întotdeauna un răspuns în termen de 2 zile lucrătoare.

Cum puteți lua legătura?

Biroul de asistență poate fi contactat:
La adresa de e-mail helpdesk@ab-werkt.nl
și la numărul de telefon 085 – 0493 32 05 în următoarele intervale orare:

  • în fiecare zi lucrătoare între orele 5:00 și 20:00;
  • sâmbăta între orele 5:00 și 8:00.

Cu ajutorul unui meniu de selecție vi se face imediat legătura cu angajatul care vorbește limba dvs. Aceasta poate fi engleză, polonă sau română.

La cine puteți apela în caz de urgență?

Există o urgență care nu poate aștepta până a doua zi? Pentru astfel de situații este disponibil Serviciul de calamități, chiar și în afara orelor de mai sus. Puteți contacta acest serviciu tot la numărul de telefon 085 – 0493 32 05. Atenție însă! Acest lucru este valabil doar pentru urgențele care chiar nu suportă amânare până a doua zi.

Sfat: salvați acest număr în telefon, astfel încât să îl aveți la îndemână în caz de nevoie.